Reklamace



Reklamaci je nutné zadat do našeho informačního systému přes webové rozhraní. Pro zadaní reklamace použijte tento formulář.

K zadání reklamace budete potřebovat fakturu, dodací list nebo sériové číslo výrobku.

Pokud nemáte přidělené přihlašovací údaje, zašlete žádost včetně kontaktu na osobu zodpovědnou za reklamace na rma@ittrade.cz.

Postup:

  1. Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu, určeného k reklamaci a klikněte na „Hledat“.
  2. U produktu, který chcete reklamovat, vyberte z možností v pravé části „Reklamace.“
  3. Vyplňte vaše označení reklamace, dodací adresu pro vrácení vyřízené reklamace, popis závady a přiložené příslušenství a klikněte na „Provést.“
  4. Nyní Vám bylo přiděleno číslo RMA, kterým je nutné označit zásilku. Do zásilky vložte i váš reklamační protokol.
  5. Označenou zásilku číslem RMA odešlete na adresu:

    IT TRADE, a.s. – reklamační oddělení
    Italská 695
    289 24 Milovice










 
 



Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 
Přihlášení
 

 

 

 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.