1. Úvodní ustanovení
- Záruční a reklamační podmínky upravují vztah mezi IT TRADE, a.s.
(distributor) a kupujícím (dealer) a doplňují Obchodní dealerskou
smlouvu.
- Vztahy mezi distributorem a dealerem při reklamaci se řídí Obchodním
zákoníkem podle § 422 až 442. Doba reklamace je specifikované v §
436 bod 2 a § 437 bod 1–5.
- Všechny dodávky zboží a služeb podléhají Záruční a reklamační
podmínkám. Kupující přijímá platnost záručních a reklamačních
podmínek odběrem zboží nebo služeb u prodávajícího a tímto krokem pro
něho vstupují v platnost.
- Záruční a reklamační podmínky jsou dostupné na internetových
stránkách www.ittrade.cz a
v sídle firmy.
2. Kontrola zboží při převzetí
- Při osobním odběru neuznáváme dodatečné reklamce na množství nebo
druh zboží.
- V případě zaslání zboží prostřednictvím přepravní společnosti
má Kupující povinnost zboží prohlednout při převzetí zásilky. Jestliže
kupující zjistí mechanické poškození zboží nebo nekompletní zásilku
(počet balíků a ks) podle dodacího listu, bez odkladu kontaktuje přepravce
a sepíše zápis o škodě. Následně kontaktuje reklamační oddělení
prodávajícího, kde bude reklamce zboží na základě zápisu o škodě
dále řešená.
- Reklamace na zboží v nepoškozeném balení a reklamace zjevné vady
(poškrábaní, prasknutí, zlomení…) akceptujeme do 48 hod. od převzetí
zásilky.
- Kupující je povinný prodávajícímu reklamovat chyby zboží bez
zbytečného odkladu podle podmínek uvedených v příslušných ustanoveních
Obchodního zákoníku.
3. Záruční doba a záruční podmínky
- Pokud je na zboží poskytována záruka, musí být vada oznámena a
nároky vyplývající z vady zboží uplatněné do konce této záruční
doby. Uplynutím záruční doby zaniká právo na uplatnění reklamace.
- Na některých výrobcích uvádíme dobu spotřeby. Uvedená doba je
označením období, po které výrobce zaručuje bezproblémové použití
výrobku. Tato doba se neshoduje se záruční dobou.
- Délka záruční doby je uvedená na dodacím listu nebo jak to specifikace
zboží vyžaduje (evidence sériových čísel) na záručním listu. Informaci
o záruční době na konkrétní produkt najdete také v e-shopu.
- Téměř každý výrobce má vlastní záruční podmínky, které jsou
dodávané se zbožím nebo jsou zveřejněné na webových stránkách
výrobce. Každý zákazník by se mněl seznámit s konkrétními záručními
podmínkami před koupí zboží, abychom předešli případným
nedorozuměním.
- Distributor neposkytuje záruku na kompatibilitu distribuovaných
komponentů a produktů, mimo kombinací garantovaných výrobcem daných
komponentů a produktů.
- Záruka začíná plynout dnem převzetí kupujícím. V případě, že
kupující není koncový uživatel, spotřebitel, má nárok na prodloužení
výše uvedených záručních lhůt o prokazatelný počet dní, který
uplynul mezi zakoupením zboží ve firmě IT TRADE a.s. a předáním zboží
konečnému spotřebiteli, maximálně však nejvíc 30 dnů.
4. Převzetí vadného zboží
- Místo reklamce – pokud má výrobce na území ČR autorizované
servisní středisko, tak místo reklamce je příslušný servis, v opačném
případě je místem sklad IT TRADE a.s. Náklady na dopravu do místa
reklamace hradí kupující. Úhrada nákladů na dopravu ze střediska ke
kupujícímu je závislá na podmínkách jednotlivých výrobců a jejich
servisů. Náklady na přepravu reklamovaného zboží k nám hradí zákazník
a zpět k zákazníkovi v případě oprávněné reklamce hradí
naše firma.
- Potřebné dokumenty – záruku je možné uplatnit jen v případě
zadání reklamace přes rozhraní e-shopu na www.ittrade.cz
a vrácení zboží včetně příslušenstvím. Při nesplnění těchto
podmínek bude zboží odeslané zpět na náklady dealera.
5. Neuznání záruky a odstranění závady
- Distributor neodpovídám za vady zboží a neposkytuje záruku ve znění
těchto Všeobecných obchodních podmínek, pokud má zboží odstraněné nebo
poškozené výrobní číslo, nebo bylo mechanicky poškozené po jeho
převzetí, nebo je poškozené v důsledku přepravy v nevhodných
podmínkách, vystavené chemicky agresivnímu prostředí, vysoké teplotě
elektrickému nebo magnetickému pólu, nebo má odstraněnou plombu nebo je
poškozené živelnou pohromou, poruchou elektrického proudu nebo nevhodnou
obsluhou.
- Po dobu záruky zajistí Distributor nebo pověřená servisní organizace
odstranění poruchy výrobku. Vyhrazuje si právo nahradit neopravitelný díl
dílem podobným nebo se stejnými technickými parametry nebo vyměnit zboží
za nové. V případě výměny se neprodlužuje délka záruky ale pokračuje
původní. Nárok na slevu nevzniká.
- Při neoprávněné reklamaci účtujeme manipulační poplatek ve výši
200,– Kč bez DPH.
6. Specifické reklamační podmínky
- LCD displeje – při výrobě LCD displejů jsou používané vysoce
precizní a náročné výrobní techniky a postupy. I přesto se občas na
displeji můžou zobrazit vadné body, které na zaznamenaný obraz nemají
žádný efekt a nemají statut závady. Existuje však specifikace daná
přímo výrobcem LCD displejů, která definuje podmínky pro počet a
rozmístění takých bodů po celé obrazovce, za kterých je displej v rámci
záruky vyměněný. Informace o specifikaci vadných bodů pro uplatnění
záruky Vám poskytneme na vyžádání.
- Inkoustové kazety – v případě, že je z kazety spotřebované víc
jako 10% inkoustu, výrobce reklamace neuznává. Součástí reklamačního
protokolu musí byt i výtisk s prokázanou chybou kazety. K výtisku
připište stručné nastavení tiskárny při jakém byl výtisk vytvořen.
Urychlíte tím proces vyřešení reklamace. Kazety zasílejte tak, aby se
cestou k nám nemohli ještě víc poškodit, případně poškodit jiné
zaslané zboží. Zabezpečte trysky před zasycháním přelepením lepící
páskou nebo zasláním ve vzduchotěsném obale. Nezasílejte nám kazety
refilované. V případě jejich zaslání, účtujeme poplatek
100,– Kč.
- Na každou kazetu máme váhové tabulky, s kterými Vás seznámí
servisní technik.
7. Závěrečné ustanovení
- Distributor si vyhrazuje změnit tyto Záruční a reklamační podmínky.
Všechny doplňky a změny a jejich účinnost vyhlašuje uveřejněním na www.ittrade.cz minimálně 30 dní
předem.
- V případě, že Dealer nesouhlasí s novými Záručními a
reklamačními podmínkami, může svůj nesouhlas vyjádřit písemně
v lhůtě do 30 dnů od jejich zveřejnění. Pokud se smluvené strany
nedohodnou na vyřešení sporných ustanovení, mají obě strany právo
vypovědět existující smlouvy a to ve výpovědní lhůtě 30 dní, která
začíná plynout od prvního dne měsíce následujícího po dni, v kterém
bude výpověď doručená.
AUTORIZOVANÁ SERVISNÍ STŘEDISKA
Záruční a pozáruční opravy vybraných produktů vykonávají
autorizované servisní střediska.
|